Možnosti dopravy

Vážení zákazníci, provoz e-shopu není omezen a Vaše objednávky budou vyřizovány v běžném režimu. 

 

Abychom našim zákazníkům doručili vždy pouze bezvadné zboží, probíhá před naložením důkladná kontrola každé zásilky. Při odhalení poškození nebude zásilka odeslána a následně nahrazena novou zásilkou. O případném zpoždění doručení vás vždy informujeme. Využijte nabídku doprava zdarma při nákupu nad 2000 Kč u zboží menších rozměrů (například vodovodní baterie, nerezové nádobí, dřez, mikrovlnná trouba, indukční varná deska apod.) nebo při nákupu nad 2000 Kč u zboží větších rozměrů (například lednice, trouba, set elektrospotřebičů, myčky, pračky, sušičky a jiných vestavných kuchyňských spotřebičů.)

 

Doručení zboží: 

Zasílání přepravní službou DPD – zásilky do váhy 30 kg. Platba možná na dobírku při převzetí, nebo převodem předem. Platba kartou je možná při uvedení poznámky v objednávce. Cena služby je 149,- do hodnoty objednávky 2000 Kč.

Doprava zdarma při nákupu nad 2000 Kč 

 

Zasílání přepravní službou PPL – zásilky do váhy 30 kg. Platba možná na dobírku při převzetí, nebo převodem předem. Cena služby je 149,- do hodnoty objednávky 2000 Kč.

Doprava zdarma při nákupu nad 2000 Kč 

 

Zasílání přepravní službou Toptrans. -  zásilky od 30kg do 2000kg. Doručení zajišťuje vždy jeden řidič. Doprava nezahrnuje instalaci a zapojení spotřebičů pokud není před prodejem sjednáno jinak. Platba možná na dobírku při převzetí, nebo převodem předem.

 

Osobní odběr -  zboží lze po telefonické dohodě zdarma převzít na provozovně. Platba možná hotově při převzetí, nebo převodem předem.

 

Odvoz starého vyčištěného spotřebiče -  499 Kč

 

Objednávka vestavných elektrospotřebičů od hodnoty objednávky 80.000 Kč – individuální přístup, doprava zdarma na místo určení, další služby možné dle dohody.  

   

Doplňkové služby Praha + Praha - východ

Dodání s pomocí příjemce – 349 Kč

Zásilku dopravíme přímo na místo, které si při doručení zvolí příjemce (např. byt, kancelář, garáž, apod.).Řidič doručuje prostřednictvím manipulační techniky (rudl případně paletový vozík) a pokud to charakter zásilky vyžaduje, je třeba, aby příjemce řidiči aktivně pomohl.Jaké zásilky jsou vhodné pro službu Dodání s pomocí příjemce? Maximální hmotnost kusu (výrobek, spotřebič, apod.) je 100kg a musí být bez problémů manipulovatelný 2 osobami.

Co se starým spotřebičem? 499Kč

Doplňkovou službou k přepravě zásilek na soukromou adresu je odvoz spotřebiče. Službu zajišťujeme pouze v kombinaci se standardním doručením na soukromou adresu nebo doplňkovou službou dodání s pomocí příjemce.

 

Jak probíhá doručení zásilky přepravní službou  

Přepravní společnost vyzvedne zásilku.

Pošle SMS nebo e-mail o převzetí zásilky.

V den doručení bude příjemce předem telefonicky informován o doručení zásilky. Řidič telefonuje příjemci nejdéle 2 hodiny před doručením, nejdříve však v 7,30 hod.

Pokud příjemce přesto nezastihne, doručí zásilku následující pracovní den. 

Postup případné reklamace u zásilek PPL, DPD, Toptrans a Geis CZ:

Pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky je nutné ihned písemně uvést konkrétní výhradu (popsat co přesně se reklamuje) jedině do přepravního listu řidiče – jako výhradu (např. zásilka nekompletní soupis chybějícího zboží, deformace obalu, poškozeno-neprodejné, paleta rozbalena, obal porušen, chrastí sklo atd.) Nikam jinam, ani na nic jiného, se škoda nesepisuje! Je-li to technicky možné, zajistí si příjemce kopii přepravního listu řidiče, foto, do které je vepsána konkrétní výhrada – popis poškození zásilky. Dále je nutná fotodokumentace poškozené či neúplné zásilky, eventuálně výrobku u kterého zjistíte poškození. Následně nás ihned o poškození informuje nainfo@ablelektro.cz.  Na tento kontakt odešle i kopii přepravního listu a pořízenou fotodokumentaci. Pokud příjemce dodatečně zjistí na zásilce tzv. skrytou závadu, kterou nebylo možné odhalit ihned při dodání zásilky, kontaktuje příjemce ihned odesilatele na stejné výše uvedené kontakty, aby se zajistilo zaevidování škody.

Pokud zásilku tvoří paleta(y), je povinnost zákazníka za přítomnosti řidiče tuto paletu rozbalit, zkontrolovat a zapsat do přepravní listiny případné poškození, či chybějící zboží. V případě, že folie je na první pohled nepoškozena a nachází se pod ní poškozené zboží (pružný obal se může jevit jako nepoškozený, má vratný efekt), používejte formu zápisu „pod pružným obalem poškozeno“. Řidič je povinen počkat než zákazník celou zásilku zkontroluje a svým podpisem potvrdí její přebrání dle přiloženého dodacího listu či faktury.

Další možností u obou dopravců je zásilku odmítnout převzít a vrátit zpět, pokud se Vám zásilka jeví, jako výrazně poškozená, či k dodávané zásilce vzhledem k jejímu stavu máte podezření na vykradení, či poškození. V tomto případě též zapíšete do přepravního listu výhradu: např. nepřevzato – poškozeno, nepřevzato – nekompletní atd.

Upozornění: Při zápisu výhrad popisujte vždy konkrétní stav věci, či konkrétní mechanizmus poškození a nenechte se ovlivňovat řidičem k zápisu, který popis stavu věci upravuje, či dokonce překrucuje. Též se vyvarujte zápisu rozporuplných tvrzení typu: obal neporušen – zboží totálně poškozeno atd. Pamatujte si, že pokud provedete stvrzení převzetí zásilky podpisem a razítkem bez zapsané výhrady, tím potvrzujete přepravci, že doručená zásilka je kompletní, viditelně nepoškozená a neponičená.

 

Dodatečné reklamace na viditelná poškození či neúplnosti zásilky (následně) již pak nejsou možné!!